Našice - Prodaja šaptinovačkog pašnjaka?

Subota, 17 Rujan 2011 01:00
(Ovaj tekst je pročitan: 5085 puta)

pasnjak16_9_2011

Povodom Odluke Općinskog vijeća Općine Đurđenovac o prodaji šaptinovačkog dijela pašnjaka u selu Šaptinovci, konferenciju za novinare održao je predsjednik Demokratske stranke Slavonske ravnice Slavko Vukšić, te se prisutnima obratio riječima:

„Moram naglasiti kako sam bio razočaran kada su me obavijestili o odluci prodaje pašnjaka u Šaptinovcima, te da je zbog te odluke u mjestu došlo do prepucavanja i fizičkih obračuna među mještanima. Odluka je donesena bez predstavnika vijećnice Slavonske ravnice, kao i bez mog znanja. Kao rođeni Šaptinovčanin, koji sam u tom selu odrastao, ne mogu skrštenih ruku samo promatrati i dozvoliti da se ovako nešto događa u našim mirnim Šaptinovcima, koji su oduvijek bili otvoreni za sve. Želim pomoći da se ova situacija smiri i da se ova odluka stopira, dok se zbor mještana Šaptinovaca o ovome ne izjasni. Ne može se dozvoliti da netko kupi pašnjak, pretvori ga u građevinsku zonu, i zatim ga proda po višestrukoj cijeni. Zbog ove odluke, koja po mom mišljenju nije dobra, došlo je do sukoba mještana Šaptinovaca s mjesnim odborom, koji je predložio prodaju zemljišta. Mjesni odbor bez zbora mještana tu odluku ne može samo tako donijeti. Želim da se sazovu svi mještani, te da oni predlože i odluče kojim pravcem će prodaja ići. Zamolio bih predsjednicu vijeća Đurđenovac, kao i načelnika općine Đurđenovac, da se ova odluka stopira kako bi se izbjegle sve nepoželjne radnje koje se trenutno u selu događaju. Želim da zbor mještana donese tu važnu odluku i da sve bude zakonito i  na zadovoljstvo svih uključenih. Prvi dio pašnjaka u mjestu je odličan za izletište, park i mjesto gdje bi se održavale kulturne manifestacije, što je predložila i udruga Zelenih, pa bi po meni bilo šteta to izgubiti. Drugi dio pašnjaka mogao bi na prodaju, ali samo ako je procedura prodaje u skladu sa zakonom i odlukom prvenstveno mještana Šaptinovaca, pošto oni tu rade i žive. Želim poručiti mještanima Šaptinovaca da budu mirni i da budu strpljivi. Nikako neću dopustiti devastaciju Šaptinovaca bez njihovog znanja i posebno ih molim da se ne upuštaju u nikakva prepucavanja i međusobna vrijeđanja ili fizičke obračune.“  

pasnjak16_9_2

U nastavku konferencije gospodin Vukšić je rekao, kako je ostvaren dogovor s načelnikom Đurđenovca Hrvojem Topalovićem, te da je dogovoreno da se sve stopira i da se u ovom problemu nađe zajednički jezik. O svemu moraju odlučiti mještani, pa do tog dana neće biti raspisan niti natječaj za prodaju ovog dijela šaptinovačkih pašnjaka.

Kako smo nakon konferencije uspjeli saznati, načelnik općine Hrvoje Topalović odlučio je kako će biti sazvan hitan sastanak svih mještana Šaptinovaca, a ne samo, kako je rekao, osmero ljudi kojima se politički manipulira. Topalović je još rekao kako je Srećko Lukačić možda i najpozvaniji za prodaju zemljišta, jer je, kako je naglasio, to već radio u više navrata kada je prodana gotovo većina općinskog zemljišta. Prema riječima načelnika Topalovića zadnju riječ uprodaji zemljišta sigurno će imati Šaptinovčani.

pasnjak16_9_3

Komentirano prije: 17 Ruj 2011 01:29 by Šaptinovci #5887
Do ovoga nije smjelo doći!!!!!!!!!!!!!! Ne na ovakav način
Komentirano prije: 17 Ruj 2011 01:31 by Maja #5888
Treba sve rasprodati tako da nama ništa više ne ostane. Treba dati strancima da zarade na zemlji koju mi obrađujemo i koja je naša. Naravno ili ipak ne. Bljak gadi mi se koliko je lešinara okolo koji bi samo na sebe mislili.
Komentirano prije: 17 Ruj 2011 01:40 by Urba #5889
Gašo dobro govori. Nažalost malo ga slušaju a bilo bi im bolje.
Komentirano prije: 17 Ruj 2011 08:50 by Prile #5890
Štovani Naćelniće niste li na samom vijeću možda ne Vi ali netko od vaših rekli da su miještani za prodaju zemljišta kolko vidim na ovoj konferenciji govorite nešto sama drugaćije. A što se tiće osmero ljudi koje navodite da se njim manipulira niste u pravu to znate i sami jer prozvani vijećnik do same sjednice i ulaska ljudi u salu nije ni znao da su ispred općine i da nedaju kako nanši stari kažu svoju djedovinu. Proućite malo psihologiju mase ako do sada niste i sve će vam biti jasno.
Komentirano prije: 17 Ruj 2011 10:31 by hrca #5891
Prile načelnik nije bio na konferenciji nego se naknadno javio te se nada kako će sve proći u redu bez prevelikih tenzija. Očito je i sam načelnik malo bio dezinformiran jer je očito i on mislio kako su ljudi u Šaptinovcima svi za prodaju. Očito nisu. Zbog toga treba pustiti ljudima da odluće a ne nekoliko likova koji niti ne žive tamo.
Komentirano prije: 17 Ruj 2011 14:34 by krle #5898
pa nek prodaju Gasi to, pa da vidimo koliko je njemu stalo do ljudi koji tamo zive, i sta ce on napravit s tom zemljom
Komentirano prije: 17 Ruj 2011 17:51 by Evil_Dick #5899
Ako dođe do toga da mještani odlučuju o tome, ništa od prodaje pašnjaka. Ovi pašnjaci su nastali kada su naši djedovi, SVOJU zemlju ustupili na korištenje cijelome selu. Kakvu će korist donijeti prodaja pašnjaka ijednom stanovniku Šaptinovaca???? Osim naravno ovome političarskome šljamu u Šaptinovcima a posebno u općini Đurđenovac, koji je i inicirao samu prodaju.
Komentirano prije: 17 Ruj 2011 17:54 by Srečko #5900
U cijeloj ovoj priči ja vidim da je jedino Gaši stalo da mještani Šaptinovaca budu zadovoljni. Svi ostali se samo grebu.
Komentirano prije: 17 Ruj 2011 21:07 by krle #5901
pa jasno, jedino Gasi je stalo do Saptinovaca, i on kada bi kupio to zemljiste, bespla bi ga donirao selu, ili dao na bespla koristenje mjestanima... svi ostali bi tamo izgradili neke firme, tvornice, zaposlili ljude... al sta ce nam to...
da nije jadno bilo bi smjesno, ali nije, vec je jadno. Jako jadno
Komentirano prije: 18 Ruj 2011 00:19 by Đurdan #5902
Ma tko mi kaže da smo mi nešto htjeli. Sve je donešeno po zakonu!!!!
Komentirano prije: 18 Ruj 2011 15:14 by đoni #5905
velika verovatnost 99,99% da je prodaja namještena odnosno da se znao kupac navedenoga zemljišta.
Komentirano prije: 18 Ruj 2011 15:33 by Prile #5906
Hrca ovo je za tebe. Možda bih ti i povjeraovao kao i samom naćelniku da nije bio upoznat sa situaciom da dan prije sijednice nisam sjedio u vjećnici i pokušao razgovarati sa njim i još troijcom opčinara te dvojicom mojih sumještana. Jako dobro je on bio upućen u sve. Pitanje jednog od gospode vijećnika na dan vijećanaj da ga sada neimenujem oni koji su bili tamo znat će o kome se radi njegovo pitanje bilo je ima li općina suglasnost MOŠ i građana na postavljeno pitanje dobio je potvrdan odgovor pa je onda s lakočom dignuo ruku za prodaju. Tko im je dao suglasnost ako nije bio upoznat sa cjelom situacio trebao je izbasiti tu toćku sa dnevnog reda a ne sada za novinare da bi ispao fin i pošten izjaviti sljedeće
"Kako smo nakon konferencije uspjeli saznati, načelnik općine Hrvoje Topalović odlučio je kako će biti sazvan hitan sastanak svih mještana Šaptinovaca, a ne samo, kako je rekao, osmero ljudi kojima se politički manipulira." O tih osam ljudi sam već pisao u prethodnom postu pa nema smisla opet


E sada đurdan jel je sve po zakopnu ili nije to bumo vidjeli ne. Svi vi koji želite oformljena je grup ana FB pod nazivom "Ne dam pašnjak stari" slobodno se pridružite grupi da zajedno komentiramo cijeli slućaj.
Komentirano prije: 23 Ruj 2011 13:25 by Anonymous #5975
Nitko nije skočio kad su lukačić i ekipa s jakšom prodali đurđ.pašnjak, a sad taj isti lukačić pucika ljude protiv prodaje koja bi selu donijela para.s tim bi novcem, vjerujem,osigurali selu bar koju cestu.pa nek gašo mal uloži u selo, a ne samo priča puste priče.što je on šaptinovcima dao...on će nešto pričati.što nije popravio dom nam stari ako ga je briga gdje nam cure iz kuda plešu.znamo tko ga popravlja.sram te gašo bilo.bolje šuti.a i ti pokvareni hdssb-ovci, svi do reda.prva curička koja ganja posao preko stranke kojoj nije dorasla.kako to lukačić trpi...da mu je balavica nadređena.smijurija....
Komentirano prije: 23 Ruj 2011 19:25 by Guru #5976
Ma očemu ti pričaš???? Ako je netko pomogao u selu a to je Gašo. Čovjek nije morao nikome ništa dati ali je. Da si ti na njegovom mjestu ne bi dao lipe. Prigovaraš i onako jer si jadan.
Komentirano prije: 25 Ruj 2011 17:15 by duksi #5992
Joj, baš nam je gašo pomogao...daj..odakle si ti...da voli šaptinovčane zaposlio bi njih, a ne našičane...zato mi ne kakaj o gaši jer ću se ja pokakat.
Komentirano prije: 28 Ruj 2011 01:56 by Prile #6011
Anonymous o ćemu ti prićaš o pašnjaku na kojem u zadnjih 10 godina ja nisam vidio niti jednu životinju i koji je po meni ruglo nad ruglima. Valjda su Đurđenovčani bili upoznati s prodajom mogli su se bunit ako nisu žao mi je zbog toga. Misli da ti definitivno nije uredu nas tu mislim na ljude koji su stajali pred općinom uspoređivat sa psima trebao si proćitai moj gornji post pa bi ti neke stvari možda bile jasne po neznam koji put Lukačić nije niti bio upoznat niti je znao da smo se mi samoinicijativno organizirali i skupili pred opčinom zato ne piz... ako s nekim stvarima nisi detaljno upoznat i neširi gluposti. Kada već želiš o cestama pa ceste koje su sada konaćno napravljene mislim na one od prije godinu dvije. Iste te ceste su obečavane godinama još za vrijeme juge a miještani su ih davnih dana platili novcem koji su im skidani sa plaća. Prićaš o tome domu kao da se tamo nešto spektakularno dogodilo, a ne razmišljaš koja je možda pozadina svega toga da bi nešto mogloi da se ljepo izrazim zamraćit moraš nešto i napravit tako oni i rade, a sa ovim pokušajem prodaje pašnjaka kap je prelila ćašu. E sada što si ti dao tomu selu ako si iz njega vijerovatno ništa i nemoj mi pričati o kudu i gdje o pleše vjerovatno sam u njemu prove više vremena od tebe. A sada kako su ga neki zvali čika Slavko jel pomogo selu ili ne pa možda više nego neki drugi pa zbog njega igralište ima reflektore selo ima telefon šta bi ćovjek trebo osim toga više i nije u selu, a šta su napravili oni koji su selu baš ništa samo gledaju svoju korist tako je i sa pašnjakom. E sad što se tiće doma i popravljanja izvrsno se popravljo tolko dobro da je dva puta prepokrivan zar ne. Dali ti to nešto govori ili ne. Neda mi se ovim putem prepucavat moje osobno mišljenje je da selo nebi imalo nikakve koristi od same prodaje lova bi ošla ko zna kuda, a selo bi ostalo kakvo i je dosta su oni toga prodali oko samog sela.
Komentirano prije: 28 Ruj 2011 20:50 by Anonymous #6015
Ti na marsu živiš? prave ti cestu do šaptinovaca, a ti tu kudiš?jelda, štogod se napravilo, ne valja. pa ajde ti prile nešto napravi..onda ćemo mi tebe posrati kako ti je samo do profita od tog što si napravio.sram te bilo..ako si iz šaptinovaca i ne priznaš što se sve tamo napravilo, sram te bilo...koja si ti faca, pljuvačka, bezobrazna..postidi se pred Bogom i ljudima koji ovo čitaju, normalnim ljudima svjesnih okolnosti u kojima živimo...ja na tvom mjestom ne bi išla u šaptinovce novom proširenom cestom, niti u dom itd...pa kad to ne valja...faca, moš mislit...
Komentirano prije: 28 Ruj 2011 22:14 by Prile #6016
Ne ne živim na marsu nego u selu a gdje ti živiš, a jel a koju to cestu. Nikada nisam rekao da nešto nevalja kad se napravi ali uvjek može bolje. Žao mi je nemogu ništa napraviti osim vikat ne pripadam i nisam član niti jedne stranke, a nisam ni u vjeću općine pa nemogu dizat ruku kad se to traži od mene, je u pravu si napravilo se puno toga samo kojim novcem pogledaj kolko je firmi u mom selu kolko love odavde ode u općinu osim toga i ja dajem porez toj općini pa valjda imam pravo glasa, a tu i živim. O kakvim okolnostima prićaš ajmo sve prodat jel o tima e pa nemože a faca ma ne nebih se tako nazvao ja sam obićan miještanin ovog mjesta koji živi od svog rada, a ti što si ti i tko si ti da prićaš o ovom selu ako tu neživiš.
Komentirano prije: 29 Ruj 2011 14:21 by Anonymous #6023
E pa, provozaj se prema đurđenovcu pa ćeš vidjeti da proširuju cestu...pa zar ti nije drago da novac koji daješ za porez odlazi u općinu, pa oni su ti koji su nešto i napravili u selu...i u drugim mjestima...pa bila je recesija i još uvijek stanje nije blistavo, a ti bi da selo bude pozlaćeno...budi realan ako nisi u nijednoj stranci...ne volim nepravdu...ne možeš serendati protiv ako se djela vide..i to je to...a i bolje da netko kupi šikaru od pašnjaka i uredi za stoku pa da bude uredno.
Komentirano prije: 30 Ruj 2011 07:00 by Prile #6025
De neprićaj gluposti ti oćito jesi u stranci ili možda tvoj suprug. Nisam tražio da se selo pozlati da vidio sam da je proširuju samo ko je proširuje općina jel nakon kolko meni je 31 sada je prvi puta uređuju u mojih 31 godinu super bravo akoje opet nebudu samo pokrpali. Ti bi da neki lovatort kupi pašnjak oćito ti to iz nekog razloga odgovar pitanje je kojeg. Šta je sa malim poljuprivrednim gospodarstvima sa stoćarima u selu kad se to proda šta je sa 15 kućanstava koje žive od stoke netraže socijalu a istu tu stoku teraju na taj pašnjak od proljeća do zime koji ti hoćeš prodat. Po tvom razmišljanju treba prodat seljaci neka prodaju stoku pa neka idu na socijalu ista ta općina če im dat za drva preko zime jel. Vidiš to stoćari seljaci koji žive od težaćkog posla nežele žele radit i žele da im pašnjak ostane nemoj mi molim te samo spominjat onaj drugi pašnjak jer se ono nemože nazvat pašnjakom i nikada i nije to su blata a sam rijeć ti govori što to znaći. Pozdrav ti u tvom oćito ugodnom i lijepom životu bez krvi i znoja.
Komentirano prije: 02 Lis 2011 09:34 by Šaptinovci #6031
Može biti sramota načelnika jer se nije pojavio na zboru građana. Isto tako mjesni odbor osim Lukačića, svi ostali gdje su bili???? Ipak, neće nitko dobiti naš pašnjak!!!!
Komentirano prije: 03 Lis 2011 21:32 by Evil_Dick #6050
Anonymus, kod nas se samo radi kada je izborna godina, u međuvremenu ništa, a sve što se radi radi se prvenstveno zato da bi se izvukla lova. Kvaliteta učinjenih radova prilikom priprema za asfaltiranje i asfaltiranje cesta u Šaptinovcima je katastrofa. Pozdrav
Komentirano prije: 04 Lis 2011 11:01 by Djuxan #6061
Anonymus jako dobro zna što mu radi dragi mu načelnik (tzv. pravnik) iz prve ruke. Treba prodati sve što se da prodati i pokrpati rupe u praznoj blagajni nespososbnih općinskih vlasti. U zadnjih 2 mjeseca započeto je toliko projekata koliko nije u zadnih 4 godine i treba to platiti. Ali našili su na tvrd orah na kojemu bi mogli polomiti zube, bez obzira na svu glumu kako nisu znali da ljudi nisu za to....
znali su oni jako dobro što rade....

Upisite komentar na ovaj tekst
Upisi karaktere koje vidis. (Klikni na sliku za refresh)
Upisi karaktere koje vidis.
 * 
  banner10

--------- SLIKA DANA --------

-------- VAŠI ZADNJI KOMENTARI -------
Od: Siniša
10 hours, 48 minutes ago
Našice - Osnovana udruga Centar za lokalne inicija Vezano uz peticiju....24.05. je sazvana sjednica GV Našica....i na njoj se mora očitovati o peticiji, znači daljnje radnje ovise o službenom očitovanju Gradskog vijeća....tako da se ništa prije ne može ni napraviti....dakle...tko čeka...dočeka...:)....ne...
Od: mrki
2 days, 1 hour ago
IN MEMORIAM na Zdravka Petrovića Mi stariji sjećamo se sa kojim entuzijazmom je Zdravko obilazio sportske terene sa starim uređajem za snimanje. Bio je rado viđen na svim sportskim terenima a u ponedjeljak su se na radio Našicama slušale reportaže. Veliki gubitak, velikog čovjeka ...neka ti...
Od: Anonymous
2 days, 14 hours ago
Našice - MATURANTI I LUDI DAN @stock... ne seri :) maturanti su, dobar dio njih je punoljetan, sto ne bi pili? Nemoj biti licemjeran, nije problem u alkoholu vec u kucnom odgoju, onaj tko ga nema, nema.

-------VIDEO PRILOZI -------

KONTAKTIRAJTE NAS